Knížky, na který jednou vlítnu!

Lidi pořád píšou něco nového, a kde my, smrtelníci, máme brát čas na to, to číst? Vždycky si vyhlídnu něco, co zní fakt slibně a nevyklube se z toho další příběh s hezkou puberťačkou a dokonalým upírem, kteří budou řešit, jestli na to vlítnout teď nebo až po svatbě. No a pak zapomenu, jak se to jmenovalo a kdo to napsal. Totálně. A historie počítače? Pf... to by bylo jako hledat jehlu na seníku.

Takže si to zapíšu sem. Vím, je to geniální.


Zaprvé to bude asi série Hunger Games od Suzanne Collins, na které si chystán už dlouho, opravdu dlouho.



Poté asi řada knih od Bernharda Hennena Elfové, Zima elfů, Světlo elfů a bůh ví jak se jmenují další díly.



Dál mě zaujala trilogie Noční Anděl od Brebta Weekse, když nic jiného, knihy mají alespoň zajímavé obálky. :D




Lauren Kate a její série Fallen, pravděpodobně o padlých andělech, mi taky nedává spát, i když si většinou vzpomenu jen na cover.



Města z kostí, popela a skla a další (série Nástroje smrti) taky nevypadají k zahození. Sice jsem prvních pár stránek první knihy Cassandry Clare četla a moc mě neoslovily, chystám se to s nimi zkusit slova. Přece jen jsem se na ně naposlouchala takové chvály.



Sice jsem první díl série Hush Hush od Beccy Fitzpatrick četla, ale k dalším jsem se nedostala a bojím se, že z toho předchozího si nic nepamatuju, takže se do toho pustím ještě jednou a pořádně.




No, to je prozatím asi vše. Samozřejmě s mými novými objevy tu budou přibývat další příspěvky...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat