Elfové od Bernharda Hennena a Jamese Sullivana

Konečně jsem dostála svému slovu a pustila se do dlouho vyhlédnutých knih. Jako první jsem zvolila sérii Elfové od Bernharda Hennena a Jamese Sullivana a přečetla první i druhou knihu Elfové. Ještě mě čekají čtyři díly této série (Zima elfů - první a druhá kniha, Světlo elfů - první a druhá kniha).

Knížky vydalo nakladatelství Fantom Print a tady si můžete koupit první knihu Elfové nebo si o ní něco přečíst.

Kdybych měla říct, co mě na knihách zaujalo a kvůli čemu bych si je ráda přečetla znovu, byla by to ta nepředvídatelnost a smutek, který nikdy nebyl úplně oprávněný. Abych to vysvětlila, umírali tu hlavní hrdinové, které jsem si oblíbila, ale jejich smrt mě nikdy nerozbrečela, protože vždycky byla hrdinská, po boku přátel a s poledními rozloučeními. No, někdy si ji ani nestihli uvědomit, ale stále byla hrdinská. Umírali pro Alben, zemi elfů, trollů, trpaslíků a víl.

Hlavní dějovou linii určovali dva elfí bojovníci Nuramon a Farodin s člověkem Mandredem Torgridsonem, kteří se spřátelili při lovu hrozivého kančího muže. Ten je kouzlem uvěznil v zajetí času a když se vrátili do Albenu, milovaná Noroelle Farodina a Nuramona byla pryč. Královna elfů ji neprávem poslala do rozbitého světa elbí hvězdou, kterou zablokovala.

Elfové i s člověkem se pak vzepřeli královně a vydali se svoji milovanou hledat, ačkoliv to bylo nemožné. Na cestě za Noroelle vykonali mnoho činů, které královna elfů předpokládala a potřebovala pro záchranu Albenu. Zároveň je cestování albími stezkami posunovali v čase, protože plně neovládali jejich magii, a po konečné bitvě o svobodu Albenu, ve které se elfové, trollové, trpaslíci i lidé spojili a spolupracovali, jim královna konečně pomohla milovanou osvobodit.

Upřímně se přiznám, že jsem se trošičku rozbrečela až když si Noroelle zvolila za svého druha Farodina, protože můj oblíbenec byl Nuramon. A když ho pak nechali jako posledního elfa v Jiném světe, světe lidí, s uzavřenými bránami do Albenu, aby odešli do měsíčního světla, rozbrečela jsem se úplně. A tady knihy končily...

O druhé knize si na stránkách jejího nakladatelství Fantom Print můžete něco zjistit tady.

Knihám dávám 3 hvězdičky z pěti. Za originalitu a ty silné emoce.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentářů:

Okomentovat